خرید سبوس برنج دکتر بیز با کیفیت/09109483228

.....................



خرید سبوس برنج دکتر بیز با کیفیت/09109483228

تاثیر و خواص سبوس برنج دکتر بیز برای درمان ریزش موها
ترکیبات موجود در سبوس برنج مانند اسید لینو لئیک و همچنین پلی کوزانول می توانند برای درمان ریزش موها بسیار مفید باشند.همانطور که می دانید برنجی که ما مصرف می کنیم فاقد ترکیبات سبوس هستند که ویتامین ها و مواد مغذی بسیار زیادی در سبوس برنج وجود دارد و برنج سفید فاقد این مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای بدن است.از دیر باز خواص بی نظیر سبوس برنج برای ریزش مو ها مطرح بوده است و یکی از مهمترین درمان ها برای ریزش موها استفاده از سبوس برنج است.

ترکیبات مغذی موجود در سبوس برنج سبب می‌شوند تا فولیکول های مو جدید در سر شما تشکیل شوند که می‌تواند باعث شود تا موهایی که دچار ریزش شده اند نیز به صورت مجدد رویش داشته باشند.شاید این تصور را داشته باشید که ریزش موها می تواند بر اثر عوامل ارثی نیز به وجود بیاید. در توضیح باید بگویم که ریزش موی آندروژنیک یا همان ارثی به جهت بالا بودن هیدرو تستسترون در بدن است و این امر به دلیل عدم مهار آنزیمی به نام ردوکتاز ۵ آلفا می باشد.
ترکیبات موجود در سبوس برنج می‌توانند این آنزیم را مهار کرده و از ریزش موی ارثی جلوگیری کنند.

علاوه بر موارد گفته شده ترکیبات مغذی موجود در سبوس برنج مانند آهن و زینک و مس باعث می شوند تا گردش خون در پوست سر بسیار بهتر صورت گیرد.این امر سبب می‌شود تا خونرسانی به بافتهای پوست سر و موها و ریشه موها تقویت شده و از این رو شما موهای مستحکم تری داشته باشید.
همچنین وجود ویتامین های خانواده B و ویتامین E از دیگر ترکیبات موجود در سبوس برنج باشند که می تواند به تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها کمک کنند.همانطور که دیدید سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش موها بسیار مفید است و این محصول به طور صد در صد از لایه دوم برنج قهوه ای تهیه شده است.

استفاده از سبوس برنج موجب می‌شود تا یبوست های طولانی مدت درمان شده و بسیاری از مشکلات بدن و معده که در اثر اختلالات کارکرد در سیستم گوارشی می‌باشند حل شود.از این رو این فراورده علاوه بر درمان ریزش مو می‌تواند به افزایش ایمنی بدن کمک کند زیرا علاوه بر بهبود کارکرد معده حاوی ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز بدن است که می توانند در سلامت عمومی بدن تاثیر گذار باشند.از این رو در بسیاری از محصولاتی که جهت درمان و توقف ریزش موها تهیه می‌شوند از عصاره سبوس برنج استفاده می‌شود.

شاید با خودتان این سوال را بپرسید که سبوس های برنج خانگی نیز می توانند بسیار موثر در درمان مشکلات ریزش مو به شمار می آیند. در پاسخ باید بگویم که میزان خلوص و غلظت عصاره های خانگی به اندازه سبوس برنج دکتر بیز نمی باشد و این محصول به طور صد در صد از لایه دوم برنج قهوه ای تهیه شده است که می‌تواند اثربخشی بسیار زیادی در درخشندگی و جلوگیری از ریزش موها و خشکی آنها داشته باشد.
جهت خرید سبوس برنج دکتر بیز با کیفیت ترین قیمت می توانید از این قسمت اقدام کرده و انواع محصولات قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این برند را با بهترین قیمت تاریخ تولید به روز و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

 

فروشگاه پرشین خرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط میلاد در سه شنبه 23 آذر 1400

و ساعت 16:8



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by madaran123 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




میلاد




خرید از فروشگاه سحر چه مزایا و معایبی دارد
یک خرید معرکه و مناسب با فروشگاه سحر
یک محصول واقعی و با کیفیت در فروشگاه سحر
طراحی داخلی فروشگاه سحر چگونه است
چطوری میتوانیم از فروشگاه سحر خرید کنیم
فکر درست درباره ی فروشگاه سوپریم
بهتر شدن آسایش شما با فروشگاه سوپریم
الان یک موقعیت خرید عالی از فروشگاه سوپریم است
بسته بندی شیک فروشگاه سوپریم
یک روش حرید متداول از فروشگاه سوپریم
فروشگاه سرپریم یک فروشگاه با اعتبار است
یک خرید مطمئن برای شما ،خرید از فروشگاه سوپریم است
فروشگاه سوپریم یک فروشگاه قانونمند
فروش فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا و مطمئن
خرید ازفروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر با اعتبار بالا
فروشگاه اینترنتی سحر
سیر سیاه در اصفهان
سیر سیاه مشهد
فروش سیر سیاه در شیراز
سیر سیاه و سرطان
سیر سیاه برای کبد چرب
فروش دوربین مداربسته
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس madaran123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: